Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΥΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

1.
εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:
\'μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός\'.

(α, ωραία. θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...)


2.
σε πιστολάκι για τα μαλλιά:
\'μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου\'.

(τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)


3.
σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
\'xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι\'.

(κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποίησω για φρυγανιά...)


4.
σε κατεψυγμένο φαγητό:
\'πρόταση σερβιρίσματος: ξεπαγώστε το\'.

(πες το βρε άνθρωπέ μου και μου φαινόταν σκληρό!)


5.
σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:
\'προσοχή: χωράει μόνο ένα κεφάλι\'.

(θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη λερναία yδρα)


6.
σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):
\'μην το αναποδογυρίζετε\'.

(πολύ αργά...)


7.
σε υπνωτικό χάπι:
\'παρενέργειες: μπορεί να προκαλέσει υπνηλία\'.

(πλάκα μου κάνεις


8.
σε αποκριάτικη παιδική στολή σούπερμαν:
\'φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις\'.

(εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!)


9.
σε πακέτο ξηρών καρπών:
\'οδηγίες: ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς\'.

(δεν κατάλαβα...)


10.
σε κουβέρτα:
\'να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες\'.

(σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ


11.
σε καθρέφτη αυτοκινήτου:
\'θυμήσου: τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου\'.

(\'η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...)


12.
στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:
\'αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο\'.

(το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...)


13.
σ\'ένα σπρέι για έντομα:
\'αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα\'.

(οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...)


14.
σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:
\'ανοιξτε απ\'την άλλη μεριά\'.

(και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...)


15.
σε ένα μπλέντερ:
\'να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση\'.

(πονηροί...)


16.
σε ένα κουτί φυστίκια:
\'προσοχή. περιέχει φυστίκια\'.

(εγώ τσιγάρα ήθελα...)


17.
στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:
\'μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε\'.

(τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου